Två dagar till domedagen..

Först och främst vill jag gratulera min vän Cecilia och hennes kille Johan till deras son Mio! Så gulligt med små bebisar som växer upp och blir stora så småning om. Grattis till er!

Mamma och pappa kommer hem från Barcelona i kväll/natt. Även om det har varit skönt att vara hemma heeeelt ensam hela helgen och bara fått ta hand om mig själv (och hundarna), så saknar jag dom faktiskt. Det är alltid härligt att ha sina föräldrar nära. Jag hoppas att dom haft en underbart härlig resa.

På onsdag gäller det. Då ska jag tillbaka till läkarna och få min dom. Hur det ser ut med cancern... Det känns rätt lugnt, men klart att jag tänker på det då och då. Jag undrar ju vad jag ska få för besked, även om jag tror att beskedet i sig inte ändrar så mycket av mitt liv för tillfället. Men jag hoppas självklart på något positivt. Det hade suttit rätt bra med ett positivt besked nu. Vi får se på onsdag helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0