Helgen, arbetsträning, tandjävel

Helgen har gått förbi och jag känner nästan att jag varit borta en längre period hemifrån. Trots att jag bara varit någon kilometer härifrån hos min pojkvän över helgen. Vi har gått på bio, sett film hemma och varit på ikea (vill bara göra ett förtydligande för alla som tror att vi har flyttat ihop. Så är inte fallet.. man kan åka till Ikea ändå).

Veckan började med två arbetsträningspass. Det har fungerat bra. Känner att jag börjat komma in i arbetsuppgifterna och kollegorna på jobbet är urtrevliga! Det är verkligen en fröjd att vara där och det känns som att jag uppskattas för mina arbetsuppgifter. Idag var första förmiddagspasset (ska göra ett förmiddag- och ett eftermiddagspass varje vecka) och det kändes lite segt. Har inte gått upp så tidigt för att göra någon typ av tankearbete på väldigt länge. Men jag tror att jag så småningom kommer vänja mig vid det. Jag känner mig också piggare i kropp och själ. Trots att jag kan bli trött så orkar jag ändå vara aktiv en hel dag. Vilket känns skönt. Jag ska bara vänja mig vid att vara aktiv flera dagar i rad också så kan jag snart ta mig åter till arbetslivet.

Tandjäveln irriterar mig fortfarande. Det har blivit mycket bättre, men gör stundom fortfarande ont. Idag hittade jag också en knöl i gommen, något som min mamma trodde kunde vara ett tecken på inflamation i tanden.. Knölen gör i sig inte så ont, men trycker jag på knölen gör det ont i tanden... Jag tänkte att jag skulle avvakta tills i morgon innan jag ringer tandläkaren igen. Jag hoppas det blir bättre innan dess!

På fredag är det åter dags för röntgen av lungorna. Så håll tummarna för bra resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0