Nu är jag TRÖTT!!

Idag blev min dag lite annorlunda. Så skönt!

Jag åkte med vännerna på lekland. Min vän Madeleine kom och hämtade mig här hemma och körde mig till leklandet. Dit kom också Cecilia (nära vän) och hennes vän Lisa som jag äntligen fick träffa (har hört mycket om henne, men nu fick jag också träffa henne). Cissi och Lisa har barn. Så vi var inte helt konstiga att åka till lekland utan barn.

Men det var roligt. Tråkigt var dock att jag inte kunde leka något. Men nästa gång ska fötter och annat vara läkt.

Så nu är jag trött som en gnu.. Tror jag ska vila en stund för att packa lite sen. I kväll eller i morgon åker vi ut till landet. Ska bli skönt att få komma ut dit igen. Men jag kommer sakna pojkvännen som kommer vara här hemma (och en sväng hemma hos sin familj över jul). Men vi ses om en vecka igen.


Kommentarer
Postat av: marika

har du vuxit upp där eller gått på skolan på tollare? jag bodde där ett år, och det var supermysigt. och gud nu när jag kikade in på din blogg så ser jag att du bloggar om ditt sarkom. jag har haft osteosarkom nämligen, vilka samanträffanden!

2011-12-21 @ 22:35:56
URL: http://maikan.blogg.se/
Postat av: marika

nej, hade du gjort det borde jag absolut komma ihåg det! nu ska jag allt börja ha koll på din blogg med :) /marika

2011-12-22 @ 20:18:36
URL: http://maikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0