Uppdatering

Jag är ju urusel på att blogga nu, märker jag. Men när det inte händer mer i livet än att jag vaknar, hoppar upp på övervåningen och glor på tv, hoppar ner och sover.. Så blir det inte så intressanta blogginlägg..

Men jag mår bra. Igår mådde jag iof halvdåligt och trodde att någon förkylning var på g.. Men idag känns det betydligt bättre.

Men jag har redan tröttnat på att vara gipsad. Rejält också.. Jag hoppades ju att jag skulle få belasta foten efter läkarbesöket i måndags, men icke för än till mellandagarna. Så livet ska vara komplicerat ytterligare 3 veckor.

Jag vet att min pessimism kommer gå över om några dagar, men just nu är det dötråkigt..

Dags för soffan nu då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0