Jag lever!

Jag tänkte att jag måste uppdatera bloggen en snabbis, så ni inte blir oroliga att något skulle ha hänt. För er vänner jag har på facebook, ni vet redan att jag mår bra och har hälsan.

Jag är nämligen på minisemester med pojkvännen. På road trip runt Sverige. Just nu är vi i Furuboda i Skåne och myser i faster och farbrors hus. Väldigt trevligt har vi. I morgon blir det till att träffa pojkvännens familj i Småland.

Jag mår toppen. Är väldigt glad över att kunna leva den här sommaren. Förra sommaren blev ju som den blev... Så jag njuter, av den vackra svenska naturen, den härliga sommaren och mitt underbara sällskap!

Uppdaterar bloggen lite mer när jag kommer hem!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0