Annorlunda morgon...

Mina måndagsmornar brukar alltid vara det samma. Jag vaknar, snackar lite skit med pappa och sen åker jag iväg och tränar. Men pappa hade redan åkt till jobbet idag när jag vaknade. Så jag fick åka och träna utan pappas visa ord! Men det gick bra. Skönt att få träna lite efter helgen. Trots att jag hade mycket i huvudet så gick det ganska bra.

Det här med operationen försöker jag låta bli att tänka på, även om det är svårt. Mest för att jag inte alls vet hur operationen blir. Ingen aning om den är stor eller liten, om det är någon större rehabiliteringstid eller om jag får åka hem och leva som vanligt dagen efter. Min tanke är att jag idag ska försöka ringa avdelningen och se om jag kan få tag på någon som vet. Så jag vet vad jag ska ställa mig in på!

Efter träningen åkte jag hem och duschade. Och precis innan jag skulle fixa lite brunch så ringer telefonen. Det var en man som ville kolla om jag fortfarande var intresserad av arbetsträning. Inget säkert än, men jag hoppas liite ändå :) Komiskt nog ringde AF precis efter och var inte alls lika engagerade i att försöka få mig att arbetsträna. Såatte.. Dom kan ju ta sig i röven.. typ..

Dagen spenderas i telefon. AF ville att jag skulle ringa FK och kolla om jag måste vara inskriven hos AF för att få arbetsträna, eller om jag kan fixa allt sånt själv. Sen ska jag försöka ringa avdelningen och se om jag kan få kontakt med någon som kan berätta om vad jag ska göra för operation. Blir säkert fler samtal innan jag är färdig.. Men först.... POWERNAP!

Tjingeling Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0