Jag mår bra

(ber om ursäkt i förväg för mitt spretiga blogginlägg...)

Trots mitt lite deprimerande blogginlägg i måndags så vill jag meddela att jag mår bra. Nästintill förträffligt. Det är tur att jag har en pojkvän som är bra, som tröstar och gör mig glad igen. Som säger att allt är bra och som får mig att bli lugn.

Veckan har annars bjudit på endel promenader. Har som mål att gå 10 000 steg om dagen. Det är inte speciellt svårt att lyckas när man har två hundar som måste gå ut. Men det känns ändå bra att ha det som mål varje dag.

Igår träffade jag några vänner, vi var och fikade i sickla. Alltid lika trevligt att ses. Känns bra att man har vänner som man kan prata om allt med!

Idag var jag på arbetsträningen. Det var roligt och trevligt. Många var väldigt snälla och trevliga mot mig. Nästan sådär FÖR trevliga..

Sen gick jag och pojkvännen på bio och såg contagion. Bra film.. Lite obehaglig, men det är väl ett tecken på att den är välgjord...?

Nu är jag väldigt trött. Har knappt haft en lugn stund idag. Så nu håller jag på att somna.

God natt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0