Personlig kock

Man blir lite hjälplös när man bryter foten.. Det är jobbigt och svårt att stå upp längre stunder. Och det är väldigt svårt att bära med sig saker när man konstant hoppar på kryckor.

Därför tycker jag att det borde vara obligatoriskt att man får en personlig kock med på köpet. En som handlar och gör mat på beställning. Tänk vad skönt.. Eller varför inte en personlig hjälpreda..!

Min matlust har kommit tillbaka. Synd bara att jag har svårt att fixa vettig mat själv.. Det är lite komplicerat att laga måltider som kräver mer än att man sitter på en stol och väntar.. Pasta funkar.. Och även att vända köttbullar i stekpannan funkar.. Men mer än så är svårt.. Så det blir ganska lite mat i min mage, tyvärr..

Appropå ingenting.. Jag fick en kommentar på bloggen häromdagen av en som kallade sig O. Jag vet inte om jag känner personen i fråga men han/hon frågade om min msn.. Jag tänker inte lägga ut min mailadress här, men om du, person O är intresserad av att prata, så kommentera gärna igen och lämna din mailadress så kan jag kontakta dig.


Kommentarer
Postat av: O

Hej igen där,



Toppen, kommer här. [email protected]



Hörs snart! =)

2011-11-29 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0