Utskriven och på väg hem

Jag bloggar från baksätet i bilen. Nu är jag äntligen på väg hem! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, även om vårdpersonalen på sjukhus är hur snälla och trevliga som helst så är det så underbart att få komma hem!

Det tog ett tag innan jag fick mitt nya gips. Det var tydligen fullt upp på ortopedmottagningen så jag fick mitt gips lite senare än planerat. Fick välja mellan lila, blått, svart och vitt. Jag tog blått. Väldigt snygg färg faktiskt. Jag är nöjd. Det är ett plastgips också, så det är lätt som luft. Väldigt mycket lättare att hoppa omkring med. Bildresultat längst ner.

Nu är det bara tre trappor utan hiss som ska bemästras innan jag är hemma i lägenheten. Men jag har gjort det förut. Så det ska gå bra den här gången också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0