Espanol!

Jag övar på spanska. Jag har precis börjat och ska väl inte påstå att jag är briljant. Men lite kommer jag ihåg från Graciellas lektioner i spanska på högstadiet. Nu har jag också fixat in språkkursen i mobilen. Så det blir till att lyssna lite varje dag.

Annars idag har jag varit i farmors lägenhet. Idag blev det genomgång av smycken och textiler mest. Mycket kvar men jag har nog tagit det jag vill ha.

Sen åkte jag hem till pojkvännen en stund. Vi var ute i skogen och försökte lära mina hundar att spåra. Det gick ganska dåligt märkte jag... Får kanske komma på något bättre sätt att aktivera dom på.

I morgon blir det till gymmet en sväng och sen arbetsträning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha bumis har ju sinne för o spåra .du gör nog lite fel kanske .fråga jessica om sånt hon är duktig på de

2011-10-04 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0