Socionomdagarna

Jag har haft lite strul med appen till bloggen. Får se om jag kan posta det här!

Idag var det arbetsträning som gällde. På arbetet skulle vi idag ha ett frukostseminarium där ett antal socialsekreterare var inbjudna att höra en föreläsning om tonårstid och s.k "hemma sittare". Det var väldigt intressant. Synd bara att jag för tillfället har en koncentrationsförmåga som en 2,5 åring. Så det blev jobbigt för mig att lyssna.

Sen åkte jag och en av kollegorna till mässan för att gå på socionomdagarna. Väldigt kul, synd bara att alla roliga föreläsningar och seminarium var i morgon. Men jag gick runt bland montrarna och tittade. Sen blev jag så trött så jag valde att åka hem. Och nu ligger jag i sängen och kommer somna så fort jag postat inlägget.. Hoppas jag kan sova en kortis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0