Skit, skit, skit, jävla skit!

Inatt hade jag en dröm... Jag drömde (som vanligt) att jag hade tumörer lite överallt. Den här gången i armbågen (vilket man kan ha om man har osteosarkom) och på något mer ställe som jag inte minns. Det är så fruktansvärt att drömma om sånt. Jag avskyr det verkligen. Även om man vaknar och tänker att det bara var en dröm, så känns det fortfarande.. alla känslorna i kroppen sitter kvar..

Ska ju tillbaka till läkaren i morgon också. Det känns ju halvbra att ha drömt något sånt dagen innan läkarbesöket. Men varje gång så tänker jag att "skiten i lungorna är ju döda, så då borde allt vara dött..". Det ger mig lite hopp!

Igår var jag på min gamla arbetstränings-arbetsplats. Jag tackade för mig och avslutade det hela. Dom var väldigt nöjda och glada med min insats. Så det hela avslutades på ett väldigt bra sätt där vi alla var nöjda. Det kändes toppen!

Och idag skulle jag då till min nya arbetsträningsarbetsplats. Där har jag iof varit nu några veckor, så speciellt nytt är det väl kanske inte. Men det gick inte så bra... Jag kom till tunnelbanan, lyckades hoppa på ett tåg, blev informerad av en hemlös att han var hemlös och inte hade några pengar (förjävligt att människor ska behöva tigga på gator och torg för att kunna leva!). Så fick vi information om att tågen bara gick två stationer till, sen var det tekniskt fel, så vi kom inte längre än så, om man inte gick från den tunnelbanestationen till nästa, som då var gullmarsplan.. Och det hade jag verkligen ingen lust till. Så jag vände och gick hem.

Läkarbesök i morgon igen ja.. Igår kom jag på en fråga, undrar om jag har reflexer i mitt opererade ben som i den ickeopererade.. Det måste jag fråga om. Har som sagt andra frågor också, tex om det skulle gå att operera in stamcellsmuskler, när nu det går.. Jag tänker om det skulle gå rent tekniskt.. Kanske borde fråga Otte (ortopeden) det istället. Men jag tänkte fråga onkologen imorgon. Så får vi se vad hon säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0