Påååsk

Påsken ska spenderas på landet. Även om det ska vara halvdåligt väder så ska det bli skönt att få träffa familjen, äta lite god mat och kanske något påskgodis.

Jag har ett litet dilemma. Mitt hår. Som ni alla vet så rakade jag ju av det när det började ramla av under cellgiftsbehandlingen. Och sen i november/december 2010 har det börjat växa ut. Nu är det tillräckligt långt för att jag ska kunna sätta upp det i tofs, vilket är jätteskönt. Men jag har ju inte klippt det sen det började växa ut. Och det är kanske dags. Jag är bara orolig att jag kommer tycka det är så fult att jag måste raka av allt igen. Jag vill nog ha långt hår igen, tror jag.. Och då känns det lite dumt att gå till frisören och klippa det. Hmm.. jag måste nog fortsätta fundera på saken.

Jaja.. Dags för veckans sista träningspass. Sen är det påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0