Boxingday (Förlåt, det blev ett väldigt tråkigt inlägg, läs på egen risk).

Nu är vi tillbaka på Landet jag och Alvaro. Vi hade en väldigt trevlig julafton hos Alvaros familj, även om jag hade lite svårt att hitta den där riktiga julkänslan. Vi åkte tillbaka igår och hann med lite julklappsutdelning med min mormor och morfar som var kvar och firade jul här, innan dom åkte hem till sitt.

I morse när jag vaknade så var jag fortfarande proppmätt efter all julmat. Så jag tog min lilla Bim-Bim på en liten promenad (Tea låg och sov och ville inte stiga upp!). Han var väldigt nöjd med att få promenera och såg väldigt pigg ut, vilket känns glädjande.

Har lyckats ta hundpromenad på eftermiddagen med hela sällskapet också. Då fick även Tea följa med. Till middag idag har vi bestämt att det blir pizza bakad i vedugn. Det blir så sjukt gott!

Känner att jag mår bättre och bättre för var dag som går. Jag tycker mig inte känna något av cellgifysbehandligen längre. Både smak och trötthet känns som om det återgått till det normala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0