Feedback och cellgifter

Jag fick mycket positiv feedback från er läsare på mitt inlägg från igår. Det känns skönt att ni finns och peppar mig när det känns tungt.

Idag känner jag att cellgifterna tar ordentligt på kroppen. Jag är trött och vill helst lägga mig och sova. Och då smakar mat blä. Det är jättekonstigt, jag vet inte vad det beror på, men det är ett känt faktum att cellgifter gör att smaken förändras. Jag inbillar mig att jag får mer smak, att jag smakar sånt som annars är dolt. Det är så svårt att förklara om man inte testat. Jag får också ett annat luktsinne. Jag känner konstiga dofter som luktar blä.

Det är konstigt det där med cellgifter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0