Oj!

Jag har nästan helt glömt bort att blogga. Men jag mår bra. Ni behöver inte vara oroliga.

I helgen var jag ute och dansade för första gången sen jag blev sjuk. Det gick rätt bra. Vännerna vet om mina begränsningar och hjälper mig om någon bufflas för mycket på dansgolvet eller om jag behöver hålla i någon för att inte tappa balansen. Så det kändes skönt. Dansen var väl dock inte helt prickfri. Jag ska inte säga att jag är bra på att dansa, men förut kunde jag i alla fall dansa i takt till musiken. Nu är det lite svårare men jag försöker. Det ser säkert förjävligt ut, men vi har så roligt när vi är ute och dansar, det känns som att det är huvudsaken.

Annars så var det urnsättning av farmor i fredags. Jag, mamma, pappa, faster och farbror var där och sänkte ner urnan i graven. Det kändes bra att kunna sänka ner henne bredvid farfar. Då är hon nog trygg.

Sen var vi på antikmässa. Det var rätt roligt. Vi hittade vissa objekt som vi själva har hemma och kunde se värdet på dom. Lite intressant vad man har för guldklimpar hemma.

En vecka kvar till läkarbesöket. Jag skulle ju varit tillbaka på läkarbesök dagen efter att vi kom hem från Oman. Men eftersom flyget blev försenat så missade jag läkarbesöket och fick boka om. Inför det läkarbesöket var jag nervös. Men nu känner jag mig lugnare. Dock är det ju en vecka kvar.. Så jag hinner nog bli nervös.

Thats all! Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0