Framsteg

Det går förvånansvärt bra med foten. Jag går ganska bra, även om det går sakta och jag haltar. Men både inne och ute har jag idag gått utan kryckor. Just nu är jag väldigt trött i foten. Jag var nämligen hos sjukgymnasten.

Vi gick igenom lite rörlighetsövningar som jag ska göra 2-3 gånger om dagen. Och så fick jag äntligen sätta mig på träningscykeln! Även om det bara var för 3 minuter (jag ville cykla minst fem, men min sjukgymnast stoppade mig). På måndag ska jag dit igen och så ska hon vara med mig när jag går igenom mitt vanliga träningsprogram. Känns underbart att få komma igång igen! Det har jag verkligen längtat efter.

Innan jag åkte till sjukgymnasten tog jag och pojkvännen en promenad ute. Så underbart att få gå. Även om rundan tog ca 45 minuter och det vanligtvis tar 10 minuter att gå den när jag är frisk.. Men det var så skönt! Mera promenader!

Bjuder på en bild på min lilla Tea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0