Kan inte...

Hmm, av någon anledning har jag svårt att somna. Antingen beror det på att jag sover med min Jack Russell i sängen för första gången på 8 veckor. Eller så beror det på att jag de senaste dagarna sovit bredvid min pojkvän och nu sover utan honom. Eller så beror det på en hel del annat som jag inte vet om eller kommer på.

Jag håller på att förändra min livsstil lite. Jag förändrade mycket förra året när jag började träna på allvar. Nu har jag tagit ytterligare ett steg genom att på allvar tänka på vad jag äter. Sen jag läste cancerboken har jag ändrat endel saker i mina matvanor men mycket var kvar att ändra. Nu har jag ändrat matvanorna lite till och det känns riktigt bra.

Efter jul- och nyårshelgerna var det framförallt ett stort sockersug som jag blev tvungen att hantera. Mycket kakor och mycket mat hade intagits. Men jag tycker att kroppen reagerat bra på den anammade förändringen. I början var det klart jobbigt, de första dagarna/veckan. Men står man bara ut och är fokuserad på sitt mål så går det jättebra.

Det hela har resulterat i något/några kilos viktnedgång. Förhoppningsvis kommer kroppen må ännu bättre när jag får börja gå och träna som vanligt.

Nu börjar jag faktiskt bli trött. Hoppas jag kan somna!

God natt!

(Bjuder er på en lite exotisk bild på min chow-chow och pojkvännens palm.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0