Måndag

På något konstigt sätt blir alltid måndagar väldigt stressiga. Jag ska hinna med så mycket på så kort tid. Som vanligt ska jag till Sofiaängen och arbetsträna idag. På måndagar är jag där på eftermiddagen vilket innebär att jag måste hinna med att träna och äta två gånger innan jag tar mig dit. Det blir alltid lika problematiskt. Idag har jag bestämt att jag inte ska träna innan Sofiaängen. Jag måste tänka på min fossing som gör lite ont och att den gör mer ont efter träning. Funderar på att träna ikväll istället. Eller i morgon. Det går lika bra.

Funderar också på att ta upp simningen igen. Jag simmade ju några gånger i våras. Och jag kan tänka mig att det kan vara bra för en sån som jag. Det borde ge både rörlighet i foten och konditionsträning utan belastning för foten.

Men jag är förvånad över att jag inte tappat med kondition på de här 8 veckorna med gips. Det måste vara på grund av att jag hoppat på kryckor. För det är jobbigt. Det känns bra att jag inte behöver börja om från noll. Nu är det bara foten som ska må lite bättre så kan livet återgå till det normala igen!

Ha en trevlig dag!

(Bjuder på en bild på ett av mina vackra ärr.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0