Home alone

Pojkvännen åkte precis iväg till jobbet för att jobba natt. Hundarna är ute på landet med mamma och pappa. Så jag är hemma i lägenheten helt själv. Det känns lite konstigt, har inte hemma helt ensam utan varesig hundar eller pojkvän på väldigt länge. Och jag måste medge att det känns lite konstigt. Jag är så van vid att alltid ha hundarna runt mig. Så att inte ha någon att mysa med i soffan, eller som kommer sova med mig i sovrummet känns lite speciellt. Och det att jag inte kommer ta mig ut ikväll på kvällspromenad, det känns jättekonstigt. Jag vet nästan inte hur man gör...
 
Men jag tänkte slänga mig i soffan med en kopp te och se på en film. Eller kanske två. Vi får se hur många jag orkar med innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0