Någon bild?

Jag tänkte att jag skulle försöka få till en bild av tumören. För den har börjat göra sig påmind. Både genom att jag känner den ganska tydligt genom att den irriterar muskler och nerver, men också för att man känner den med handen och den har skapat en lokal svullnad på höften. Men det var jättesvårt att få till en bild. För det första för att jag har mage och för att få till en bra bild så måste huden vara helt utsträckt. Men också för att kunna förstå att det är en tumör som sitter där, måste man kunna jämföra med bäckenet på andra sidan. Och att få till en sån bild är nog svårt... Det är svårt att se med blotta ögat, om man inte jämför med andra sidan förståss. Då syns det rätt tydligt.
 
Måste packa inför sjukhuset också. Det gäller ju att ha med viktiga saker. Sånt som kan underhålla mig när jag ligger där och har tråkigt. Datorn ska med, filmer och hörlurar till datorn så man kan titta på filmerna utan att störa grannarna. Troligtvis kommer jag ligga på fyrsal (det brukar jag nämligen göra), så då får man försöka roa sig utan att störa grannarna omkring. Någon bok måste hänga med också, och så har jag ju telefonen så jag kan skriva till vänner och på ett smidigt sätt både kolla facebook och blogga. Det kan ju faktiskt underhålla en ganska bra.
 
Tråkigt att det regnar idag. Får se vad dagen blir av, sambon vaknar snart. Så vi har hela dagen tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0