Läkarbesök

Är på väg till KS för att få svar på röntgen. Är lite nervös nu. På något sjukt sätt måste jag förbereda mig på allt. Så även om jag inte tror att röntgen kommer visa på något så har jag ändå funderat över olika scenarion.

Det känns så konstigt bara. Alla andra fortsätter med sina liv. Och här sitter jag och funderar på om jag kommer få ett besked som säger att jag inte kan fortsätta mitt liv på samma sätt. Undra om de andra på tunnelbanan kan fundera i samma banor. Eller i alla fall om dom gör. Jag gjorde nog inte det innan sjukdomen. För det känns så brutalt att tänka sig att man kanske inte fyller mer än 30 år...

Jaja. Lite tankar såhär på morgonen. Även om inlägget verkar väldigt negativt så känner jag mig glad. Det känns skönt och jag tror på positiva besked!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till! Min dotter har samma sjukdom som du o är just nu mitt i behandlingarna! Känns grymt jobbigt emellanåt, speciellt när man ser att livet runt om bara flyter på för alla andra. Hoppas verkligen allt går bra för dig!

Svar: Hej Camilla. Härligt med en kommentar! Det gick inte så bra på läkarbesöket igår, som jag bloggat om. Men jag mår bra ändå. Det är en tuff sjukdom och jag vet hur det har påverkat mina föräldrar. Jag tror att det gäller att hitta någon att prata med det om. Man kan inte stå helt ensam. Hoppas att det går bra för din dotter och fortsätt gärna att läsa bloggen och kommentera ibland :)
Edit

2012-06-14 @ 12:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0