Positiv!

Jag känner mig otroligt positiv just nu. Positiv inför beskedet och positiv inför framtiden. Just nu känns det som om inget kan stoppa mig från vad jag vill. Det känns väldigt skönt. Känslan är skön i hela kroppen, även om jag fortfarande känner av höften.
 
Det där med höften är väldigt konstigt tycker jag. Senast på läkarbesöket så sa jag till min läkare att jag tror att jag känner av den där grejen som dom tog prover på igår. MEN igår när dom tog prover så var det inte ens i närheten av där jag har ont. Jag har ont i höften, dom tog prover på bäcken-kanten. Så jag tror inte alls att det hör ihop. Det som gör ont i höften är mer muskulärt eller senor som gör ont (tror jag). Det känns inte som om det gör ont i skelettet och det är det jag trott hela tiden att det är muskulärt och inte något med skelettet. Men så när hon frågade om jag "kände av det i höften" så trodde jag ju att smärtan hängde ihop med det där vad det nu är. Så efter det hade jag ju jäkligt ont, vilket troligtvis var psykologiskt. Men men. Jag har hittat ett sätt att strecha det där muskelfästet eller vad det nu kan vara som gör så jäkla ont ibland. Jag hoppas att det kan bli bättre snart, jag har ju haft ont ett tag där.
 
I helgen blir det ut till landet igen. Det ska bli skönt att vara där ute med familjen och i helgen blir det lite firande också, eftersom att min sambo fyller år!
 
Jag vill att mitt liv ska fortsätta i den här riktningen. Det känns så skönt och så bra och jag vet vad jag vill. Kan det se till att bli så då också? Jag ska kämpa för att få som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0