Supertisdag

Jag tyckte begreppet supertisdag passade väldigt bra även för min tisdag. Jag blev väldigt nöjd efter mötet på Arbetsförmedlingen. Min arbetsförmedlare var väldigt positiv och det kändes verkligen som om hon ville hjälpa till. Inte som förut när jag fick höra 'du måste ju vara lika aktiv som vi i det här'. Hon hade lite kontakter som hon skulle försöka dra i och jag fortsätter leta efter relevanta grejer på mitt håll. Så skulle vi ha en uppföljning om två veckor för att prata mer och se hur läget ser ut.

Det kändes verkligen som om både AF och FK var positiva och ville hjälpa till. Det känns så fruktansvärt bra.

Målet blev att vara uppe i arbetsträning 20 timmar i veckan när året är slut. Det hade ju varit toppen! Tänk att sen kunna jobba 50%. Åh, det är ju lycka. Så nu håller vi alla tummarna för att jag ska hitta någon arbetsplats som är villig att ta emot mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0