Uppdatering

Jag har inte glömt bort att blogga. Min dator har bara lagt av. Så jag får låna pojkvännens när min egen är på lagning.

Veckan har varit väldigt bra. Foten mår ju utmärkt, den är glad och gör inte alls ont. Känns ju näst in till normalt faktiskt. Så jag har gått en del, vilket har känts fantastiskt. Det är underbart att få gå promenader, bland det bästa som finns!

Annars var jag ju på mötet med AF och FK i tisdags. Det gick verkligen över förväntan. Jag fick en väldigt bra och engagerad handläggare som verkligen var intresserad av att hjälpa till. Hon skulle genast kolla sina kontakter om det fanns något lämpligt åt mig. Toppen! Hon och jag ska ses den 21 för ett nytt besök. Även FK var positiva, vilket kändes väldigt skönt. Det är alltid bäst när jag känner att jag har stödet från FK för att kunna komma ut i arbetslivet. Så nu gäller det att hitta någon arbetsplats som jag kan börja arbeta på!

På torsdag åker pojkvännen iväg till Palestina. I 10 dagar ska han vara borta i ett krigsdrabbat område. Det känns lagom kul. På 10 dagar kommer jag nog inte titta på några nyheter alls. Det kommer nog bli många och långa promenader under dom 10 dagarna. Bara för att få tänka på något annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0