Gris-trött!

Usch vad trött jag varit de senaste två dagarna. Ikväll ligger jag till och med redan i sängen vid den här tiden (21.00). Igår tränade jag efter jobbet vilket resulterade i att jag var så trött på kvällen att jag fick dricka en kopp te för att hålla mig vaken. Och när jag vaknade i morse kände jag mig inte utvilad. Men när man gått upp och fått en hundpromenad och lite frukost i kroppen känner man sig ändå redo att gå till jobbet.

Men i eftermiddag har jag varit seg. Kroppen har varit trött, dock inte huvudet lika mycket som igår. Men har ändå fått akta mig lite för att inte somna på soffan. Jag vill inte vänja min kropp vid att sova eftermiddagslur. Så jag håller igång för att inte somna och lägger mig hellre tidigt.

Jag hoppas dock att tröttheten är något tillfälligt och att jag ändå känner mig hyfsat pigg i morgon. I morgon är ju onsdag, dagen efter medicindagen vilket också gör att jag blir trött. Men jag ska vinna över min trötthet.

Men jag känner att det är dags att sova nu. Så vi säger god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0