Roslagen!

Den här helgen har spenderats med pojkvännen på landet. Så otroligt härligt att få vara där ute och njuta av livet. Sol, värme, kärlek. Det är väl nästan det enda man behöver.

Det är så underbart när man kan vara lycklig. När man känner att allt är underbart. När man känner ro i själen och kan njuta av vad livet har att erbjuda. Efter allt jag gått igenom är det såna enkla saker som gör att jag känner att jag lever livet.

Nästa måndag är det dags för röntgen. Jag är faktiskt lite orolig. Det är jag ju alltid, men av någon anledning känns inte min kropp 100 % vilket gör mig fundersam. Så idiotiskt att tänka i de banorna överhuvud taget. Men jag vill vara frisk!

Nästa helg är jag och Alvaro i London. Vi firar nämligen att vi varit tillsammans i ett år då. Det känns helt galet. Har det redan gått ett år? Har vi "bara" varit tillsammans i ett år, det känns som om vi känt varandra i evigheter... Men så härligt ändå att få spendera ettårsdagen i London tillsammans med min kärlek. Det är sånt som gör mig fantastiskt glad!

Men först en jobb-vecka. Jag trivs riktigt bra på jobbet. Roliga kollegor och klienter. Jag har planer på att trappa upp min arbetstid lite. Vill ju försöka komma upp i 50 % och bli anställningsbar snart! Målet är till årsskiftet, men det gör ju inget om det går fortare än så. Jag vill, jag vill, jag vill. Nu är det bara kroppen som ska orka också, så är saken biff!

Bjuder på några härliga bilder på underbara Roslagen!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0