Kvällspromenad

Kroppen känns bättre och bättre för var dag som går. Igår lyckades jag ta mig och träna, vilket jag inte gjort på några veckor. Och även om jag var fullständigt otränad och kroppen blev ordentligt trött, så kändes det ändå bra. Visserligen känns det fortfarande att kroppen till viss del påverkas av cellgifterna, men det är mest när jag tar slut på kroppens resurser.

Igår fick jag även till en kvällspromenad, något som jag inte lyckats med på ganska länge. Visserligen tar jag mig ut varje kväll på promenad med hundarna, men det var några veckor sen jag gick en längre sträcka. Väldigt skönt det också. Att orka!

Den här veckan tänkte jag försöka utöka arbetstiderna. Jobba 2 timmar mer per dag. Vi får se om jag orkar det. Jag hoppas det!

Bild från kvällspromenaden igår med Globen som bakgrund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0