Det börjar bra...!

Har tagit nya medicinen två dagar nu. Känner ingenting speciellt. Har varit lite trött på kvällarna, men tycker ändå inte att tröttheten är som den var förut. Illamående har jag inte känt mig, det är tur att man får mediciner mot det. Har inte heller känt en aptitlöshet som jag trodde att jag skulle känna. Det känns rätt bra helt enkelt.

Tog blodprov igår. Har inte fått något samtal från sjukan idag, så då antar jag att allt är okej. Igår hade jag ju bara tagit en dos av temodal, så det kunde väl inte se allt för dåligt ut..

Annars flyter saker på bra. Är glad att jag inte känner mig energilös. Jag orkar mer, orkar promenera med hundarna längre, orkar göra mer i hemmet, träffa vänner osv. Det är så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0