Men hur går det till??

Jag vet inte riktigt hur det går till, men dagarna tycks bara flyga iväg!

Har jobbat på i veckan, det fungerar riktigt bra. Jag gillar jobbet.

Var hos kuratorn i onsdags. Ibland känns det som om jag inte har något behov av att gå dit, att det bara är onödigt. Men sen inser jag att det är riktigt nyttigt att prata med henne. Vi pratar om allt möjligt och hon ger mig bra tips och råd, vilket jag gillar.

I torsdags var det dags för blodprov igen. Jag kollade med Lilian på Radiumhemmet om det var okej att ta provet på SÖS. Och det gick alldeles utmärkt. Så där lämnade jag prov i torsdags. Skönt att slippa åka till KS.

Fick svar igår. De vita blodkropparna hade vaknat till ordentligt. 3,4 hade jag i värde och Lidbrink (onkologen) hade sagt att värdet skulle vara minst 2,5. Så det blev en cocktail thalidomid igår kväll. Kände inte av något speciellt, mer än att jag somnade som en stock och vaknade trött. Vi får se om några fler biverkningar dyker upp efter hand. Än så länge känns tröttheten mild. Det kändes värre förra gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0