Edit är tillbaka

Efter samtal hos kuratorn och ett gympass igår så kände jag mig som vanligt igen. Väldigt skönt. Jag vet inte alls vad som gjorde att det vände, men det kändes bara mycket bättre efter att jag varit hos kuratorn i en timme. Att sen köra ett träningspass efter det, blev bara grymt gött. Igår somnade jag gott vid 21.30.

Jag kände mig nästan som en ny människa i morse. Det kändes bara toppen att komma iväg till jobbet och träffa kollegorna igen. Jag trivs där!

Fick tid till röntgen i mitten av oktober. Måste boka om tiden, för dagen passade mig inte alls, men då vet jag att det är ca en månad kvar till dess.

Trots att jag sov 9 timmar i natt känner jag mig sömnig.. Hmm.. Får vila på soffan en stund.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Jag är syster till Sanna som du gick i samma klass som i grundskolan (Lisa), om du minns mig... Jag hittade din blogg för ganska så länge sen och har följt dig här sen sedan dess. Vill bara säga att jag tycker att du verkar vara en riktig fighter. Blir också imponerad av den styrkan som verkar finns hos dig! You go girl!

Kram /Lisa

2012-09-20 @ 10:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0