En go helg

Jag har haft en riktigt skön, slapp helg. Sambon har varit iväg på vandring i svenska fjällen, så jag har varit själv hemma med hundarna. Och dom har varit det absolut bästa sällskapet. Vi har sovit, ätit, promenerat och slappat. Välbehövligt för mig.

Jag börjar åter känna igen min kropp. Thalidomidet har påverkat mer än vad jag trodde. Jag har märkt av det ganska lite så länge jag tog medicinen. Men nu när jag gjort uppehåll i behandlingen så märker jag hur kroppen har påverkats.

Även om jag är glad över att min kropp är tillbaka i "normalt" tillstånd (eftersom att jag fortfarande tar två mediciner så vill jag inte påstå att det här är ett normalt tillstånd för mig. Men i de här tillståndet har jag levt i 2 år.) så inser jag också risken med att min cancer är tillfälligt obehandlad. Vi får se hur läkarna tänker att vi ska fortsätta behandla den...

Känner mig fortfarande inte sjuk. Vilket är grymt. Hoppas det fortsätter så!

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0