Falskt alarm

Jag trodde att min pigghet i måndags skulle bli långvarig. Eller jag hoppades i alla fall på det. Men både igår och idag har jag varit extremt trött. Idag övervägde jag seriöst att åka hem från jobbet innan jag ens gjort mina 3 timmar, bara för att jag kände att jag behövde sova. Jag kämpade mig igenom 3 timmar av trötthet och slocknade på soffan när jag kom hem.

I morgon har jag möte med försäkringskassan och arbetsförmedlingen. Det är mest ett uppföljningsmöte. Handläggaren på FK ville också ha kontakt med min läkare på sjukhuset för att få kunskap om sjukdomsläget. Det är inget möte som påverkar min ersättning, det känns skönt. Hittills har handläggaren på FK varit väldigt förstående och tillmötesgående, vilket är precis vad man behöver i min situation. Önskar att fler kunde få bra handläggare hos försäkringskassan.

Ny dag i morgon. Önskar att jag kunde trolla. Någon som kan en bra trollformel för att bli pigg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0