Lördag

Jag skrattar nästan åt mig själv. Det känns så sjukt att vara så trött som jag är nu. I morse vaknade jag efter att ha sovit 9 timmar. Jag sov en halvtimme vid lunch och lyckades somna igen vid 16-tiden. Vaknade två timmar senare av att Alvaro undrade om jag tänkte vakna någon gång.

Idag vaknade jag dessutom med feber. Jag vet inte riktigt vart den kom ifrån men efter att jag tog celebra vid frukost så försvann febern. Tydligen är feber en vanlig biverkan av thalidomid, så eventuellt kan det bero på medicinen. Men jag har inte känt av det förut. Jag har liiite ont i halsen (och nu ikväll började Alvaro känna sig dålig), så det skulle kunna vara något virus.

Får se om vädret blir lite roligare i morgon. Två dagar i sträck har det nu regnat. Jag hoppas på uppehållsväder i morgon så vi kan ta oss ut på en långrunda. Det känns som att vi behöver det, i alla fall jag.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0