Torsdag

Jag ser sådär lagom mycket fram emot benmärgsprovet i morgon. Alvaro googlade på det åt mig igår.. Jag kan väl meddela att det inte var någon mysig läsning.. Min tanke var att det bara kommer göra ont, resten får lösa sig.. Men nu vet jag lite mer i detalj hur det kommer göra ont. Och även om de bedövar först, så kan jag meddela att bedövningen inte är smärtfri. Dessutom tar det inte bort obehagskänslan av att få en nål nerskjuten i skelettet. Såatte.. Jag kanske ska skita i att sova inatt, så är jag jättetrött i morgonbitti när jag ska dit? Då kanske jag inte märker något?

Idag ska jag till sjukan för att få EKG-apparaten inkopplad i ett dygn. Får se hur det är. Nu när jag slutat ta thalidomid har jag inte märkt av hjärtat lika mycket. Jag har dessutom börjat vänja mig vid att det hoppar lite här och var.. Så jag tänker inte på det så mycket. Men vi får se vad mätningen visar nästa vecka när jag ska dit. Och om det inte visar något så är det väl bara positivt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0