Oh happy day!

Jag har varit skitrutten på att uppdatera bloggen! En av anledningarna till det är pga att jag skaffat en Androidtelefon, istället för en iPhone som jag hade förut. Och jag måste erkänna att iphoneappen för blogg.se var betydligt mer utvecklad än den för Android.

Meen, man ska inte klaga. I alla fall inte på sånt.

I två dagar har jag varit förkyld. Jag är lite glad över att det äntligen bröt ut något, för jag har känt något i kroppen ett tag nu. Men det har varit en ganska lindrig förkylning. Trots det har jag varit hemma i två dagar. Det är en ganska skön grej med att arbetsträna. Man kan få vara hemma och vara sjuk utan att någon blir arg.

Det är snart bara en vecka kvar till dess att jag och Alvaro åker till Uruguay. Det ska bli så jätteskönt med semester, sol och bad! Nu ska man bara komma på allt det där man ska få plats med i resväskan. Dags att börja planera!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!
Jag följer din blogg och tycker att du är helt otrolig. Hur du orkar kämpa o forts vara positiv. Kämpa vidare!
Min dotter har samma sorts cancer som du. Tumören svarade inte tillräckligt bra på behandlingen o nu ska hon få interferonbehandling ca 1 år. Men nu när jag har läst den långa listan med biverkningar är jag superrädd! Hur upplevde du den behandlingen o vilka biverkningar fick du? Det är ju inte det vanliga att ge interferon o läkarna vet inte så mycket om hur hon ska påverkas, så därför vore det fint att höra från någon som provat.
Tack för att du delar med dig!
Kramar Camilla

2013-01-08 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0