Tystnad

Jag ber om ursäkt för att jag varit väldigt tyst den senaste veckan. Jag har ingen bra ursäkt. Jag hoppas att ni inte är allt för ledsna.

Jag mår bra. Just nu är jag väldigt trött och jag tror att jag börjar bli förkyld. Men det är en helt egen historia. Är kvar ute på landet några dagar till. Just nu är det lite festförberedelser, eftersom mamma och pappa ska fira 120 år i helgen. Det ska bli kul :)

Jag har fått min medicin. Fick en förpackning, om det var förra veckan. Så jag har lyckats ta två sprutor sen mitt senaste blogginlägg. Jag märker nog att jag blir lite trött av medicinen.

Har också lite tankar på hur jag ska gå vidare med jobb och sånt. Det blir till att ta kontakt med försäkringskassan och kanske så småningom arbetsförmedlingen. Jag hoppas också att lite personliga kontakter kan ge mig något bra!

Men först.. Lite partaj! :)

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0