Måndag gör jag ingenting..

Lite så var det igår. Jag gjorde inte många knop. Jag sov typ hela eftermiddagen. Vet inte exakt vad det var, men kroppen behövde sova. Som min mamma säger, min kropp är inte i topptrim och då behöver den sömnen för att kunna läka sig själv. Vi hoppas på att det är så.  :)

Idag har jag inte heller gjort så många knop faktiskt. Var och handlade, det var mitt stora projekt idag.

Sen ringde Arbetsförmedlingen. Dom är lite konstiga. Men i alla fall. Grejen är att jag vill börja arbetsträna, så jag har kontaktat min handläggare på försäkringskassan och kollat att det är okej. Hon är väldigt positiv (och väldigt bra, är glad över att jag har henne som handläggare!) och tyckte att jag skulle kontakta AF. Så jag kontaktade AF och dom hörde av sig och sa att min handläggare på FK skulle kontakta dom. När hon gjorde det verkade det allmänt snurrigt och ingen visste någonting. Så ringde iaf den killen jag pratat med från AF idag. Så nu hoppas vi att det löser sig! AF och FK skulle ha ett samtal kring det hela och så hoppas vi att jag får arbetsträna lite!

Pappa skulle också kolla med chefen på sitt jobb om det fanns något för mig att göra där. Det hade verkligen varit asroligt att få jobba där. Men vi får se :)

Annars rullar det på med träning och träffa vänner. I morgon ska jag träffa Maja och några andra tjejer för att fika och gå på bio. Maja har hjälpt mig enormt mycket under tiden jag varit sjuk. Hon har hälsat på mig på sjukhuset när jag legat där, kommit med tips och råd under behandlingarna. Hon har till och med varit med på läkarbesök! Jag har henne att tacka för mycket! :)

Som jag skrivit tidigare, alla som varit med under tiden har hjälpt mig på ett eller annat sätt! Det är verkligen underbart vad vännerna kan ställa upp på mycket :) För det är jag oerhört tacksam! Jag också väldigt tacksam över alla positiva kommentarer jag fått, både för att jag startat bloggen och från er vänner som jag inte träffat på jättelänge men som jag har på facebook :) Tack så mycket, det betyder mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0