Restnoterad..

Min medicin är jätteslut. Typ helt slut, mer slut går inte att vara.. Typ så slut.

Jag ringde apoteket jag beställt medicinen på.. Kvinnan jag pratade med sa att medicinen fortfarande var restnoterad hos båda tillverkarna av medicinen. Hennes tips var att ringa till de stora apoteken runt sjukhusen i Stockholm eller ringa läkaren. Jag ringde Radiumhemmet och dom hade inga bra förslag. Dom kunde inget göra men gav mig också tipset om att ringa sjukhusapoteken. Så jag ringde även dit och där är medicinen också slut.

Jag frågade kvinnan på radiumhemmet hur länge man kan vara utan Interferon.. Hon sa att man inte vet det.. Så vi får väl bara hoppas att det inte finns någon lite cancercell i kroppen som tar fart nu då. Jag får dessutom jobba på att stärka mitt egna immunförsvar genom att dricka grönt Te, äta nyttiga grönsaker och fisk. Jag känner mig ganska lugn, faktiskt. Inte speciellt orolig över att något kommer hända. Cancer växer ganska långsamt.. Så jag hinner nog få min medicin i tid ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0