Black Swan

Igår var jag på bio med min kompis Maja och några av hennes vänner (och vänners vänner). Vi såg Black Swan, en ganska bra film. Vi kom nog alla fram till att det är en biofilm. Så ni som funderat på att gå och se den kan verkligen göra det typ nu. Fast ha inte allt för höga förväntningar, för SÅ bra är den inte. Den är lagom bra.

I morgon är det sjukhuset som gäller. Jag ska bli inskriven på avdelningen in för min provtagning med narkos på måndag. Men läggs inte in för än på söndag. Tror jag ska göra en massa blodprov och någon röntgen också. Men har sällskap av Maja och min mamma. Så det känns bra!

Mycket tankar kring svaret på provtagningen. Men ska försöka sluta fundera på det.. Ska istället tänka på det där varma täcket man får när man ska opereras, och dom där benstrutarna man får! Det är mysigt det! Hatar bara nersövningsdelen.. Eller snarare hatar att vakna upp ur skiten.. MEN jag ska vara positiv och sluta tänka på det jobbiga. Det kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0