Uppdatering..

Oj, har inte skrivit på ett bra tag insåg jag. Har iof inte haft mycket att skriva. Har träffat mycket härliga vänner och det är tur att jag har alla er! Livet blir liksom mycket lyckligare då.

Har fortfarande inte fått någon kontakt med arbetsförmedlingen. Senast ringde mannen som jag försökt få tag på och konstaterade att han inte är handläggare och kan därför inte ta hand om mitt case. Han skulle hitta någon som skulle ta mitt case. Så jag vet inte vad som händer. AF och FK skulle ha någon form av diskussion om mig och sen kontakta mig (antar jag) när en handlingsplan lagts upp. MEN dom har fortfarande inte hört av sig. Så jag vet inte och jag kan inte kontakta AF heller eftersom jag inte vet vem som är min handläggare. Jag hoppas bara att det fixar sig snart, för jag vill ut och arbetsträna!

Min sjukgymnast är sjukskriven, så jag tränar själv utan uppsikt när jag är där. Det går ganska bra, men jag hoppas att hon kommer tillbaka och 1, kan se att jag blivit starkare och peppar mig lite att fortsätta, 2, att jag kanske kan få nya övningar att jobba med. Jag har inte sett henne på snart två månader, så jag hoppas verkligen att hon snart är tillbaka!

Det är väldigt roligt att träna. Jag märker själv att jag blivit starkare (i nästan alla muskler) och jag älskar att ha träningsvärk! Dock märker jag att jag blir riktigt trött på dagen, om jag tagit ut mig på gymmet på morgonen. Jag hoppas att det kan bli bättre så småningom och att kroppen blir piggare och piggare.

Thats all my peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0