God jul!

Det blev jul i år igen, även om jorden var på väg att gå under i fredags.

Jag är i Småland hos Alvaros familj. Det är mitt första år som jag inte firar jul med min egen familj. Det känns onekligen konstigt. Men så länge man umgås med fina människor så kan man fira jul vart som helst.

Jag mår bra. Mycket av ångesten för hunden har lagt sig. Jag hade det tufft där ett tag, men har man bara tilltro till att allt snart blir bättre, så blir det också så tillslut.

Jag kom dock på att jag borde ta blodprov i veckan. Hur nu det ska gå vet jag inte. Inget har ju öppet för än på torsdag. Och jag tänkte inte åka in till stan från landet på torsdag bara för ett blodprov. Men vi får se. Jag får lösa det.

God jul mina fina bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Pernillanilla

God fortsättning och gott nytt år! Hoppas 2013 blir ett toppenår för dig!
Kram

2012-12-29 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0