Trängselavgift på gymmet

Idag var jag och tränade på riktigt! Jag gick igenom mitt vanliga program med sjukgymnasten. Även om foten inte alltid ville som jag så kändes det bra. När fotleden är uppvärmd känns det nästan normalt. Det är i efterhand fotleden bråkar med mig. Nu till exempel.. Jag hade planer på att åka kommunalt till arbetsträningsplatsen. Men det blir taxi istället.

Det var verkligen fullt på gymmet idag. Det brukar vara endel människor där måndag förmiddag men idag var det nästan slagsmål om maskinerna. Men jag har hört att trängseln blir mindre om någon månad när de flesta av dessa människor tappar sugen.. Det ska tydligen vara ett populärt nyårslöfte att börja träna, men för många varar det inte så länge. Undra om det finns någon statistik på hur många som hänger i och verkligen fortsätter träna resten av året. Siffran är nog tyvärr ganska liten.

Arbetsträningen var det ja.. Fan att man inte kan få Sjukresor till arbetsträningen. Det irriterar mig. Jaja. Taxibolaget blir väl glad iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0