Besked!

Fick ett mail i morse av min läkare om att hon trodde att en sjuksköterska ringt mig. Hon bad om ursäkt och hälsade att hon skulle ringa lite senare.

Vid 13 ringde hon och berättade att de hade kommit fram till att den gamla behandlingen som jag fick avsluta tvärt 2010 är den som är aktuell. Detta pga att det är den behandlingsmetod man använder för osteogent sarkom och eftersom att jag knappt påbörjade behandlingen innan jag fick avsluta den 2010 så vill man börja testa den. Förhoppningen är att organen ska orka med och att cancern dör.

Måndag den 6:e maj börjas det igen då. Får bo på sjukhus i 3 dagar. Efter ca 1 vecka hemma kommer håret börja ramla av igen. Jag kommer ha problem med mat och bara vilja äta sånt som är salt. Jag kommer må illa, behöva ta miljoner olika piller pga en massa biverkningar.

Det positiva i eländet är att jag har testat på det här förut. Jag har ätit alla medicinerna, jag har mått illa, jag har känt på det här förut och det gick bra. Så det är bara att ösa på igen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas, hoppas, hoppas att det ska vara värt det!!

2013-04-29 @ 16:40:57
URL: http://stillness.papper.fi
Postat av: Elisabeth

Nu håller vi alla tummar och hoppas. Kram

2013-04-29 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0