En fegis

Mycket som hänt sen sist och ändå har jag inte uppdaterat bloggen! Dåligt av mig.

Jag har haft lite bekymmer med min kropp. Den är trött, till viss del orkeslös, jag hostar, och idag började jag känna av någon konstig smärta i bröstkorgen. Smärtan är ungefär som när man sväljer en för stor tugga, men det håller i sig till dess att jag sätter mig ner.

Pga hostan så kontaktade jag sjukhuset. Vi bestämde att försöka tidigarelägga min röntgen till den här veckan (planerat var 7 maj). Sagt och gjort, idag gjorde jag röntgen och på tisdag får jag svar på hur det ser ut.

Alvaro är bortrest i jobbet ons-fred. Och med tanke på allt som hänt de senaste veckorna (hosta blod och blodtrycksfall) så vågar jag inte sova ensam. Jag litar helt enkelt inte på min kropp tillräckligt. Så jag och vovvarna har tagit oss hem till mamma och pappa och sover här i natt. Det känns väldigt skönt, även om det är jobbigt att tvivla på sin egen kropp.

Jag tror att de mesta av sakerna som händer med kroppen är pga medicinerna. Men bara för det kan man inte vifta bort det. Jag hoppas att jag får mer svar på tisdag.

Dags att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0