Påsken

Vi har varit ute på landet över påsk. Jag åkte med pappa ut till landet i onsdags kväll efter att vi tittat på Skuru mot VästeråsIrsta i damhandbollens slutspel. Alvaro kom ut på torsdagskvällen.

Det har som vanligt varit skönt att komma ut hit. Det är på något sätt väldigt avslappnande. I fredags eldade vi ris som blivit efter trädfällning och sen grillade vi korv i brasan. Så härligt att kunna vara ute och njuta lite i solen. Vi körde också runt på vår lilla äng med fyrhjulingen och sladdade i snön.

I söndags åt vi lite försenad påsklunch. Mormor och morfar kom hit och vi åt gott och hade trevligt. Idag är det dags att åka hem.

Jag har mått lite konstigt de senaste dagarna. Igår sov jag nästan mer än vad jag var vaken. Till och från får jag frossa för att i nästa stund svettas (jag tror inte att det är feber). Smärtan i ljumsken är inte lika intensiv, men jag känner ändock en ökad aktivitet där. Vilket skapar obehag och gör att jag tar till smärtlindring. Troligtvis är det strålningen som gör sitt jobb och att det med tiden blir allt bättre.

Jag har fina blåmärken från min bravad natten till onsdag. Hela mitt vänstra ben är fullt i blåmärken och jag har även ett stort blåmärke på min vänstra arm.

Men men. Ny vecka och nya tag. I morgon är det dags att dra till sjukan igen för att få lite pamidronat.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0