Montevideo

Det börjar nästan kännas som hem att vara i Montevideo. Vi bor med Alvaros pappa, faster och fasters man i ett litet hus en bit från centrum. Det är lätt att ta sig med bussen ner till centrum och även till playan. Dock har det regnat idag och ska så göra även i morgon, så ingen strand för än tidigast tisdag.

Men vi har lite shopping att göra. Vi har varit i en läderaffär och beställt skärp och jag en väska. Vi har även varit i en hantverkstad och hittat massa fina saker som vi vill köpa.

Livet rullar på här och det är väldigt skönt. Men jag saknar Sverige, men inte snön. Kan ni fixa sommar till nästa vecka tack?! Det blir till att njuta sista veckan.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka bilder! Nästan så att man kan känna värmen, eller så beror det på att jag har både tjocktröja och filt på mig i mitt hörn i soffan... Njut, här hemma är det lite annorlunda.. kram

2013-02-11 @ 21:42:18
Postat av: Annika

Glömde hälsa från mig :-)

2013-02-11 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0