Jun. 18, 2013

Jag kämpar på med mina små bekymmer. Jag tycker att andningen varit lite sämre sen förra lördagen. Sämst är det på morgonen när jag stiger upp. Då kan jag knappt klä på mig utan att flåsa enormt. Men jag tycker att det blir bättre när jag får i mig frukost och lite hostmedicin.

Alvaro jobbade natten som var och jobbar i natt. Det påverkar min sömn. Jag sover betydligt sämre utan honom i sängen än när han ligger bredvid mig. Men i natt lyckades jag ändå få hyfsad sömn.

Jag fick besök igår av två fd kollegor. Det var så roligt att träffa dom! Bara en sån sak som besök kan få mig att må sju gånger bättre! Alvaro kommenterade det flera gånger att jag verkade glad och pigg när dom var här. Det kändes så skönt :-)

Snart är det midsommar. Det ska bli skönt att få komma ut på landet och fira lite. Jag ser fram emot det, även om Alvaro är kvar i stan och jobbar.

Jag känner mig piggare och gladare idag. Hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0