Mar. 24, 2013

Åh vad jag verkligen hoppas att det finns någon nytta med att jag är så trött. Att medicinen går hårt åt cancercellerna och att dom dör. Annars känns det inte värt att känna den här tröttheten.

Just nu känns det som att promenader är det enda som piggar upp mig. Jag orkar inte gå längre än 30 minuter ca. I fredags var jag och Alvaro ute med hundarna till en rastgård i närheten. På den promenaden tömde jag all min energi och däckade på soffan när vi kom hem.

Men något jag lärt mig, som också stod på hemsidan men som jag fått lära mig den hårda vägen, är att jag kan ta små tupplurar. Istället för att sova flera timmar i sträck på dagen. Igår somnade jag på soffan och sov i 2 timmar. När jag vaknade kände jag mig tröttare än när jag somnade. Och även om jag känner mig jättetrött när jag sovit bara 30-40 min, så tror jag att det är bättre.

Som vanligt kommer man på små knep som gör att man blir lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0