Strålning

Tillbaka till Kitchen-Aid maskinen blir det. Igår ringde min läkare (efter att jag fått ringa och fråga hur det blev med operationen) och berättade att kirurgerna och ortopederna konstaterat att det var för mycket nerver och blodkärl ivägen. Dom var rädda att ställa till mer oreda än reda.. Så strålning. När det blir av och hur många gånger vet jag inte. Jag antar att jag blir kallad snart. Det brukar gå fort.

Jag vill mest bara göra det nu! Så smärtan kan försvinna och jag kan bli en glad Edit igen. På ett sätt känns det skit att det inte blev operation, med tanke på hur smidigt det hade varit, tumörerna borta på ett kick. Å andra sidan är det väl ingen som vill bli sövd och man vet aldrig vad för komplikationer som kan uppstå. Då är strålning ett säkrare alternativ.

Till dess att jag får kallelse till strålningen så är det bara att vänta....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker verkligen att du är en riktigt fighter!
Kram

2013-03-16 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0